Sitodruk na gadżetach reklamowych - zalety i wady
![alt](/images/5.jpg)
Gadżety reklamowe uważane są za najskuteczniejsze formy reklamy. Na rynku dostępnych jest mnóstwo produktów, które możemy przeznaczyć na kampanię marketingową. Wiele osób nie wie, na które porodu kredyt warto zwrócić szczególną uwagę. Najczęściej wybierane są kalendarze książkowe, odzież, długopisy, ołówki, a także breloki. Gadżetów reklamowych oferowanych przez producentów jest naprawdę wiele, dlatego warto przejrzeć całą ofertę. Dodatkowo przy wybieraniu i zakupie takich produktów, powinniśmy zwrócić uwagę na metodę nanoszenia nadruku. Do popularnych sposobów umieszczania loga zaliczamy sitodruk. Zazwyczaj stosuje się go na dużych powierzchniach. Metoda ta polega na przeciskaniu farby przez specjalne sito. Przed wybraniem tego sposobu, warto dowiedzieć się, jakie są zalety i wady sitodruku. Do największych atutów tej metody zaliczamy trwałość materiałów, które tworzą się z jego pomocą. Nie musimy obawiać się, że napis lub grafika z koszulki szybko się spierze. Dodatkową dużą zaletą jest to, że pod wpływem wody, czy promieni słonecznych nie traci swojego naturalnego koloru. Jeśli jesteśmy na etapie wybierania gadżetów reklamowych dla swojego biznesu, warto dokładnie dowiedzieć się, jakie jest zastosowanie i działanie sitodruku.